Tylko dla dorosłych

Stoprocent, znana w całej Polsce szczecińska marka streetwearowa, osiągnęła w tym roku pełnoletność. Firma od 18 lat regularnie wypuszcza nowe kolekcje, jak również wspiera wielu czołowych artystów polskiej sceny hip hop. 

Autor

Aneta Dolega

galeria

Tegoroczna kolekcja pod hasłem „Tylko dla dorosłych/Adult Only” to powrót do lat 90., a także nowość w postaci ubrań dla kobiet. – Inspiracją dla kolekcji była sportowa moda lat 90., wywodząca się z nurtu deskorolkowo-punkowego. Do tego mocno rozpychający się trend minimalizmu, jak również, różne wygrzewki follow up’owe i spoof’owe związane od zawsze z modą uliczną – mówi Łukasz Kosy, główny projektant Stoprocent. – Kolekcja damska to odpowiedź na ogrom nacisków ze strony pań, które do tej pory musiały się zadowolić noszeniem Stoprocent w stylu „boyfriend”. Kolory, które proponujemy wam tej jesieni to: granat, czerwień i biel w sportowych zestawieniach. Nie zabraknie również szarości, pudrowego różu oraz ubrań w klasycznej czerni. 

 
9( 108)
Październik'17