Szczecin znaczy jakość

Certyfikat „Zrobione w Szczecinie” po raz pierwszy przyznano lokalnym firmom i produktom, które wyróżniają się najwyższą jakością. To prestiżowe wyróżnienie z rąk wiceprezydenta Szczecina odebrało dwudziestu przedsiębiorców.

Autor

Aneta Dolega

galeria

– Zrobione w Szczecinie to bardziej wyróżnienie niż nagroda. Jest to bardzo ważny dla przedsiębiorców gest ze strony miasta, który pokazuje, że Szczecin widzi i docenia lokalne firmy mające wkład w pozytywne postrzeganie naszego miasta na arenie krajowej i międzynarodowej – stwierdza Małgorzata Dziembaj, współwłaścicielka marki Foonka, która otrzymała nagrodę za projekt oryginalnej pościeli Hayka, imitującej naturę. – Gdybyśmy postanowili prowadzić w Szczecinie wyłącznie sklep z designem, mogłoby się okazać, że klientów jest zbyt mało i sklep się nie utrzyma. Jednak nasze produkty trafiają nie tylko na lokalny rynek, lecz o wiele dalej i jest to rozwiązanie idealne. Szczecin to piękne miasto, które ma wiele do zaoferowania, dlatego prowadzenie biznesu tutaj ma bardzo dużo pozytywnych aspektów.

Joanna Marć z Garo Polska, firmy która została doceniona za projekt Wallbox czyli domowe stacje ładowania samochodów elektrycznych dodaje: – Myślę, że warto brać udział w lokalnych przedsięwzięciach. Przecież to tutaj, w Szczecinie, tworzymy nasze produkty, to tutaj zatrudniamy pracowników, tutaj funkcjonujemy. 

Wszystkie nagrodzone marki, choć tworzone w Szczecinie są doskonale znane poza jego granicami, tak jak Clochee, firma produkująca znakomite kosmetyki naturalne czy marka odzieżowa Stoprocent, która otrzymała nagrodę za Stoprorap – wytwórnię muzyczną, która jest częścią całego labelu. Fenomen popularności marki wyjaśnia jej właściciel Winicjusz Bartków: – Przede wszystkim warto łączyć pracę z pasją, tak jest w naszym przypadku. Dzisiaj możemy z dumą powiedzieć, że w ciągu prawie 20 lat, staliśmy się małą, ale zgraną grupą profesjonalistów. Obserwujemy wśród młodych ludzi coraz większe zainteresowanie modą. Cieszymy się, że nasza marka wpisała się w krajobraz polskich ulic, za co dziękujemy klientom, szczególnie tym, którzy nie tylko kupują nasze ubrania, ale także kierują się zasadą: „Żyj stoprocent do końca życia”.

Pasja, idea, pracowitość i ludzie, którzy tworzą i kreują marki. Nina Kaczmarek, z portalu kobietowo.pl, który także został wyróżniony w konkursie jest przykładem, że dobrą ideę skierowaną do konkretnych osób można dobrze sprzedać, w tym przypadku do kobiet. – Dzisiejsza kobieta to bohater na wielką skalę. To organizator, negocjator, analityk, ekonomista i wiele innych w jednej osobie. Bez znaczenia, czy na płaszczyźnie gospodarstwa domowego, czy w biznesie. Nasze spotkania dla kobiet często są wspierane przez firmy zewnętrzne, które także prowadzą inne kobiety, choć nie tylko. Zapraszając je do udziału w charakterze partnerów dbamy o ich poczucie bezpieczeństwa i wartości płynących ze współpracy z nami. Wyróżnienie "Zrobione w Szczecinie", czy inne ważne certyfikaty podnoszą naszą wiarygodność i sprawiają, że stajemy się partnerem godnym zaufania. 

 

 
7( 117)
Lipiec'18
gajda