Oto Facefitness krok po kroku!

Autor

Karolina Wysocka

galeria

Ćwiczenie wzmacniające mięśnie czoła i wygładzające bruzdy poziome na czole

Przyłóż palce wskazujące 1–2 centymetry nad brwiami. Nie poruszając palcami, naciągnij delikatnie czoło ku dołowi, jednocześnie unosząc brwi ku górze. Podczas ćwiczenia powinno się czuć wyraźne napięcie czoła. Jednak, co najważniejsze – nie można go marszczyć! Powtórz ćwiczenie 10 razy w 10 sekund.

„Pompka” – ćwiczenie niwelujące „lwią zmarszczkę” 

Połóż dłoń na czole i głowie. Następnie uciskaj dłonią powierzchnię między brwiami. Nie odrywaj dłoni i wyobraź sobie, że na środku między brwiami jest guzik, który należy przycisnąć. Tym przypominającym pompowanie ruchem spowodujesz zasysanie i pęcznienie komórek znajdujących się pod twoją ręką. Wykonaj 10 powtórzeń w ciągu 10 sekund. 5 prawą ręką i 5 lewą ręką, ponieważ w tym ćwiczeniu pracujemy również z naszymi bicepsami.

„Azjatka” – ćwiczenie wygładzające „kurze łapki” i zmarszczki wokół oczu 

Przyłóż opuszki palców środkowych do zewnętrznych kącików oka i pociągnij delikatnie skórę na boki, aż oczy przybiorą kształt szparek. Następnie zmruż oczy, ale nie zamykaj ich. Powtórz ćwiczenie 10 razy w ciągu 10 sekund. Wykonuj ćwiczenie w tempie jakbyś liczyła do dziesięciu. 

Ćwiczenie niwelujące drugi podbródek i wzmacniające mięsień szeroki szyi 

Przyłóż obie dłonie pod brodę, następnie otwórz usta wymawiając literę ”O” odliczając do pięciu sekund, dłońmi masz stawiać opór. Wykonaj 10 powtórzeń.

 

1( 122)
Styczeń'19
gajda