Twój pozytywny obraz

Angelika Muchowska to kobieta wielu talentów – specjalista ds. wizerunku i promocji, tłumacz języka angielskiego, konferansjer oraz prezenter. Wszystkie te zajęcia udało się jej połączyć w jedno. AM Brand to agencja wizerunku, ale nie tylko.

Autor

Karolina Wysocka

galeria

Mówi się, że kluczem do sukcesu, rozwoju oraz utrzymania własnego biznesu jest marka i wizerunek. We współczesnym świecie wiele czasu poświęca się kreowaniu pozytywnego obrazu firm lub konkretnych osób. Dlaczego jest to tak istotne? – Dbanie o wizerunek jest ważne z wielu aspektów. Poprawia reklamę, tym samym pomaga zwiększyć sprzedaż usług czy towaru. Wpływa na bycie postrzeganym jako dobry partner. Przy dużej konkurencji na rynku odpowiedni wizerunek może spowodować, że to właśnie my zostaniemy wybrani – wyjaśnia Angelika Muchowska.

Wizerunek – podstawa tworzenia biznesu

Właścicielka AM Brand doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak ważny w dzisiejszych czasach jest nasz obraz. Przez wiele lat budowała wizerunek dużej, skandynawskiej firmy związanej z energią odnawialną, będąc tam jednocześnie specjalistą ds. komunikacji, rzecznikiem oraz specjalistą w zakresie public relations. Widząc rosnące zapotrzebowanie na kompleksowe usługi, postanowiła rozpocząć własną działalność. – Organizowałam konferencje i zauważyłam, że najlepiej takie wydarzenie prowadzi osoba, która dba też o wizerunek firmy. Konferansjer to najbardziej poinformowany człowiek. Do tego, Szczecin jest miastem międzynarodowym, mamy tu wiele zagranicznych firm, dlatego potrzebny jest tłumacz, by przełożyć treść, przywitać gości czy poprowadzić wydarzenie. AM Brand łączy więc usługi agencji wizerunkowej, konferansjera i tłumacza – wyjaśnia.

Oferta agencji Angeliki Muchowskiej jest kompleksowa. Po pierwsze, właścicielka AM Brand jest konferansjerem polsko-angielskim oraz prezenterem. – Skończyłam filologię angielską na Uniwersytecie Szczecińskim. Zapewniam profesjonalne prowadzenie wydarzeń i tłumaczenia – podkreśla. Dzięki doskonałej znajomości angielskiego, oferuję dwujęzyczne wystąpienia i współpracę w zakresie przemówień oraz prezentacji. Pani Angelika bierze aktywny udział w prowadzeniu powierzonych jej wydarzeń, zarówno jeśli chodzi o oficjalne eventy, jak też te o lżejszym charakterze. Ma doświadczenie w prowadzeniu spotkań z pracownikami i targów branżowych, imprez okolicznościowych oraz tych skierowanych do najmłodszych czy rodzinnych pikników. Warto w tym miejscu dodać, że od wielu lat jest również praktykującym tłumaczem oraz copywriterem.

Angelika Muchowska prowadzi też profesjonalne doradztwo szeroko pojętego wizerunku. Oferuje  wsparcie w tworzeniu marki pracodawcy (employer branding) i osobistej (personal branding), relacji społecznych (public relations) czy marketingu rekrutacyjnego. Pierwsze z wymienionych działań sprawia, że obecni i potencjalni pracownicy dostrzegają w firmie atrakcyjne środowisko rozwoju dla swojej kariery. – W województwie mamy około 7% bezrobocia, więc firmy dbają o to, żeby kandydaci wybierali ich ofertę pracy. Rozpowszechnianie dobrego wizerunku sprawia, że łatwiej i szybciej idą rekrutacje – mówi pani Angelika. Employer branding pomaga także tworzyć przyjazną atmosferę oraz komfortowe warunki w pracy. – Pomagam w spotkaniach zarządu z pracownikami. Podpowiadam np. jak zrobić przemowę, która zmotywuję zatrudnionych – dodaje.  

Co jeszcze? – Buduję ogólny wizerunek firmy. Tworzę strategie i pomagam wejść na rynek, stworzyć plan komunikacyjny. Buduję rozpoznawalność – wymienia właścicielka AM Brand. Kolejny zakres działań, czyli marka osobista, pomaga zbudować reputację i zwiększyć swoją wartość na rynku. – Obecnie współpracuję z psychologiem sportu. Buduję jego markę w oparciu o jego imię i nazwisko. Personal branding pomaga wejść na rynek, rozwinąć markę, ukierunkować ją, znaleźć grupę docelową oraz odpowiednie kanały przekazu – tłumaczy pani Angelika. To dobre rozwiązanie dla lekarzy, trenerów, polityków, specjalistów branżowych i tematycznych. Angelika Muchowska dba także o relacje promocyjne. Oferuje wsparcie i koordynację w nawiązaniu kontaktu
z uczelniami, fundacjami, biurami promocji miasta oraz innymi placówkami w imieniu swoich klientów.  Dbam o dobre więzi między klientami a instytucjami – tłumaczy. 

Odpowiedź na potrzeby przedsiębiorców

AM Brand oferuje znalezienie dostawców usług, monitorowanie przebiegu kampanii, zaplanowanie strategii promocyjnej lub koncepcji marki i wsparcie ustalaniu celów.  Do kogo skierowana jest oferta?

– AM Brand jest dla osób, które potrzebują wsparcia, doradztwa w rozwijaniu firmy, a także dla tych, które nie mają pomysłu na swój biznes i jego organizację. Agencja pomoże także w szczegółach organizowania różnych wydarzeń – mówi Angelika Muchowska. Praktycy doskonale znają rynek i kanały reklamowe, w których warto się pokazywać. Wiedzą, w jakich miejscach warto się pokazać oraz jakie działania podjąć, by dotrzeć do odpowiedniego grona odbiorców.

Dobra agencja wizerunkowa to szereg korzyści dla przedsiębiorcy. Pozwala zaoszczędzić czas. – Klient ma osobę, która ściąga różnych podwykonawców, np. grafików i programistów – wyjaśnia pani Angelika. Skorzystanie z usług AM Brand to także gwarancja jakości. – Wszystkim koordynuje jedna osoba, jest jeden pomysł. Profesjonalista dba o to, by wizja była cały czas obecna i spójna. Czuwa nad tym, by koncepcja była jednolita – tłumaczy Angelika Muchowska. Współpraca z agencją pozwala również zaoszczędzić pieniądze. – Jeśli ktoś nie zajmuje się profesjonalnie budowaniem wizerunku, to nie wie, ile kosztują reklamy w radiu, gazecie czy na portalu internetowym. Nie wie, gdzie znajdzie najlepszego odbiorcę.  Agencje tym żyją, znają rynek. Klient dzięki profesjonalnej obsłudze zaoszczędza pieniądze na tzw. pomyłkach reklamowych – podkreśla właścicielka AM Brand. 

Dodatkowo, agencje wizerunkowe doskonale orientują się w świecie mediów społecznościowych, które w dzisiejszych czasach są bardzo ważnym miejscem prezentacji. Warto mieć na uwadze, konkretne portale, które mają różnych odbiorców. Jedne firmy lepiej zbudują swój wizerunek na Instagramie, inne na Facebooku. – Agencja pomoże w świecie social mediów, od stworzenia kanału i dopracowania odpowiedniej grafiki, po profesjonalne prowadzenie profilu. Będzie na bieżąco śledzić wszystkie nowości i cały czas monitorować profil. Specjalista pomoże w doborze reklam, podpowie jak ukierunkować post, ująć go treściowo oraz wizualnie tak, by pieniądze włożone w marketing się zwróciły – dodaje Angelika Muchowska. 

Zapotrzebowanie na takie działanie jest bardzo duże, podobnie jak potrzeba całościowych usług. Sprawny marketingowiec i organizator, specjalista ds. wizerunku i promocji, zaangażowany konferansjer oraz tłumacz w jednym to odpowiedź na potrzeby dzisiejszych klientów.

– Warto mieć jednak na uwadze to, że tworzę agencję wizerunkową, a nie reklamową, choć współpracuję z takimi firmami, by zapewnić klientowi kompleksową obsługę – podsumowuje właścicielka AM Brand.

AM Brand Angelika Muchowska
ul.Tomasza Zana 8/1
Szczecin

Agencja Wizerunku, Konferansjer  Tłumacz Języka Angielskiego
tel. +48 515 755 588
www.facebook.com/amkonferansjer
www.facebook.com/agencjaambrand
www.am-brand.pl

7( 128)
Lipiec'19
gajda