Volvo z dożywotnią gwarancją na części

Zespół specjalistów Volvo Auto Bruno został przygotowany do obsługi zleceń klientów, ale przede wszystkim do profesjonalnego i natychmiastowego usprawnienia pojazdu. W procesie serwisowym mają jasno określone standardy jakościowe związane z codzienną pracą. Każdego dnia ten proces kreują i kształtują, aby dążyć do doskonałości.   

Autor

prestiz

galeria

Od lipca Volvo Auto Bruno za pośrednictwem Volvo Car Poland udziela dożywotniej gwarancji na oryginalne części Volvo zakupione i zainstalowane w autoryzowanym serwisie. Gwarancja udzielana jest wyłącznie nabywcy części, gdy jest on równocześnie właścicielem samochodu Volvo, w którym część została zamontowana. Jeżeli w okresie obowiązywania dożywotniej gwarancji na części jakakolwiek oryginalna część Volvo będzie wymagać naprawy lub wymiany w wyniku ujawnionej wady materiałowej lub montażowej to zostanie ona bezpłatnie naprawiona lub wymieniona przez dowolny autoryzowany serwis Volvo. Dożywotnia gwarancja na części rozpoczyna się w dniu zakupu i zainstalowania części w autoryzowanym serwisie Volvo Auto Bruno i obowiązuje do momentu zmiany właściciela samochodu. W trosce o klienta, gwarancją objęte są również usługi oraz dedykowane oprogramowanie niezbędne do usprawnienia pojazdu. Usługa obowiązuje na terytorium całej Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego, Szwajcarii i Wielkiej Brytanii.  

Gwarancja dotyczy nie tylko nowych samochodów zakupionych w salonie Volvo. Odnosi się to do wszystkich modeli tej marki. Także tych, które trafiają do nas z rynku wtórnego lub z działu samochodów używanych Volvo Select. Oryginalne części Volvo są najwyższej jakości i spełniają standardy przechodząc szereg testów oraz homologacji jakie narzuca importer. – Dysponujemy ponad 16 tysiącami pozycji katalogowych części, które są regularnie dostarczane do naszego magazynu – zapewnia dyrektor Michał Ziółkowski. 

Gwarancja nie obejmuje części eksploatacyjnych podlegających normalnemu zużyciu oraz wymagających wymiany z przyczyn związanych z uszkodzeniami mechanicznymi. 

Volvo jest jedyną marką, która obecnie stosuje takie rozwiązanie. Minimalizowane są w ten sposób koszty obsługi samochodu, co tym samym zabezpiecza klientów przed nieoczekiwanymi wydatkami.  

Kolejne ułatwienie dla klientów, jakie proponuje ta marka, to 5-letnia gwarancja fabryczna. Jeżeli klient dokona zakupu nowego samochodu, to zazwyczaj obejmuje go gwarancja 24 miesięczna. Jednak Volvo wprowadziło rewolucję i w tej chwili można taką gwarancje wydłużyć maksymalnie do 5 lat przy zakupie nowego pojazdu. – Następne ułatwienie – wszystkie sprawy związane z naprawą o charakterze gwarancyjnym rozpatrujemy wewnętrznie, u nas, na miejscu – dodaje dyrektor Ziółkowski. – Dedykowana osoba – gwarant, który stacjonuje w naszym oddziale błyskawicznie podejmuje decyzję i tym samym wspiera zespół techników, który usprawnia pojazd i dokonuje kontroli końcowej przed wydaniem klientowi jego Volvo. Wcześniej proces taki funkcjonował w formie polisy ubezpieczeniowej. Wymagało to autoryzacji, zdjęć, często powoływania rzeczoznawców, biegłych i ich opiniowania. Te czynności znacząco wydłużały proces usprawnienia samochodu. Długo musieliśmy czekać na decyzję. Teraz podejmujemy ją praktycznie „od ręki”, nawet jeszcze tego samego dnia usprawniamy samochód i oddajemy go właścicielowi.  

Volvo prowadzi także w ciągu roku kilka akcji sezonowych. Aktualnie prowadzi akcję „Rozrząd”. Dotyczy ona wszystkich pojazdów powyżej 2 lat. Zapewniamy 30 procent dofinansowania na wymianę rozrządu i do 50 procent na usługę. Znacząco obniża to koszty eksploatacji samochodu. Kolejna akcja związana jest z podnoszeniem mocy samochodów poprzez oprogramowanie fabryczne Polestar, które jesteśmy w stanie zainstalować do pojazdu w ciągu 60 min. To homologowane oprogramowanie, można przetestować przez 14 dni, jeżeli nie spełni oczekiwań klientów gwarantujemy zwrot 100% ceny tego oprogramowania. Każda z takich akcji jest okazją do zapoznania się z nami. Technicy Volvo poświęcają każdego roku wiele czasu na podnoszenie swoich kwalifikacji, aby móc wykonywać swoją pracę skutecznie i właściwie. Szereg specjalistycznych szkoleń oraz codzienna praca z pojazdami Volvo,  zapewnia maksimum wiedzy i doświadczenia. Ponad to, do prawidłowej i szybkiej diagnostyki usterek niezbędne są specjalistyczne i zaawansowane technicznie narzędzia serwisowe Volvo, jakimi dysponujemy. Zwracamy szczególną uwagę na wykonywanie wszelkich czynności z wyjątkową dbałością, segregujemy i utylizujemy odpady zgodnie z wytycznymi Importera jak i obowiązującymi przepisami. W obecnej sytuacji epidemiologicznej szczególną troską otaczamy powierzone nam pojazdy, zabezpieczamy oraz dezynfekujemy elementy wnętrza oraz karoserii pojazdu. 

Jednym zdaniem – serdecznie zapraszam do Volvo Auto Bruno  – podsumowuje dyrektor Michał Ziółkowski.

 https://autobruno.volvocars-partner.pl/oferta/promocje/kombinujemy-z-cen...

 
Autobruno

tel. 91 4 200 200
serwis@autobruno.dealervolvo.pl
autobruno.dealervolvo.pl

 
6( 139)
Październik'20