Rok z życia serwisu

Mija rok odkąd firma Bońkowscy British Auto rozpoczęła obsługę klientów w nowym serwisie samochodowym zlokalizowanym w obiekcie przy Rondzie Hakena, w szczecińskim Ustowie. Zakup i serwisowanie samochodów marek Jaguar i Land Rover nie wiąże się już z koniecznością wyjazdu ze Szczecina. Cały czas się rozwijamy – mówi Tomasz Kowalczyk, kierownik serwisu.

Autor

Dariusz Staniewski

Serwis Grupy Bońkowscy, to bardzo nowoczesny obiekt o ogromnej powierzchni – 1560 metrów kwadratowych. Jak wygląda obsługa serwisowa?

Prowadzimy obsługę eksploatacyjną i centrum likwidacji szkód. Dysponujemy najbardziej zaawansowanymi urządzeniami obsługowymi i diagnostycznymi marek takich jak m.in. Hunter, Texa, Stanhoj czy Snap-On.  Wszystkie urządzenia i narzędzia a także proces napraw jest zgodny ze standardami marek Jaguar i Land Rover. Obiekt wyposażony jest w stanowisko do konsultacji serwisowej z podnośnikiem gdzie doradca przeprowadza oględziny pojazdu przed obsługą. Z kolei prace serwisowe mogą być prowadzone na dziewięciu stanowiskach jednocześnie. Nasz zespół to osoby z wieloletnim doświadczeniem w branży motoryzacyjnej. Posiadają wszystkie predyspozycje i kompetencje do obsługi produktów najwyższej jakości w najwyższym standardzie. Mam szczęście współpracować z ludźmi głodnymi wiedzy i w pełni zaangażowanymi. Wszyscy, niezależnie od pełnionej funkcji, na bieżąco uczestniczą w szkoleniach produktowych i technicznych Jaguar Land Rover. Są otwarci i przygotowani na potrzeby i oczekiwania naszych klientów. To wszystko po to, aby nasi klienci czuli się u nas po prostu najlepiej

W ofercie obiektu klienci znajdą zarówno obsługę wynikającą z interwału serwisowego jak i bieżącą obsługę eksploatacyjną. 

Realizujemy również m.in. przeglądy międzyokresowe, przeprowadzamy aktualizację oprogramowania pojazdów i ich nawigacji, dezynfekcję klimatyzacji z czyszczeniem parownika czy wymianę opon i kół. 

Dlaczego dezynfekcja?

Systematyczne czyszczenie parownika pozwala pozbyć się tego całego osadu i przeciwdziałać rozwijaniu się drobnoustrojów na jego powierzchni. W połączeniu z czystym filtrem kabinowym i kanałami rozprowadzającymi powietrze, wnętrze pojazdu pozostanie świeże i pozbawione nieprzyjemnych zapachów. Wymianę opon i kół przeprowadzamy przy użyciu wyważarki wyposażonej w funkcję testu drogowego i stołu montażowego marki Hunter. W naszej najnowocześniejszej przechowalni wysokiego składowania znajdzie się miejsce dla ponad 600 kompletów kół. Warto również pamiętać o geometrii zawieszenia. Jego prawidłowe ustawienie nie tylko wydłuża żywotność opon ale i gwarantuje zaprojektowaną przez producenta precyzję prowadzenia.

Serwis surowo przestrzega wszelkich obostrzeń sanitarnych wprowadzonych w trakcie pandemii.

Jeszcze przed marcowym zamknięciem wprowadziliśmy wygodne rozwiązania dotyczące obsługi samochodów. Rozszerzyliśmy zasięg m.in. usługi door-to-door, zarówno z samochodem zastępczym, jak i bez niego. Z kolei klienci odwiedzający nas osobiście mogę pozostawić pojazd bez bezpośredniego kontaktu z doradcą. Wprowadziliśmy również alternatywne dla gotówki formy płatności bezpośredniej. 

 

 

Prestiż  
Grudzień 2020