Okulary „szyte” na miarę

Podobno dzielimy się na tych, którzy już noszą okulary i na tych, którzy dopiero będą je nosić. Ważny jest więc kontakt z właściwym salonem optycznym, który zadba o jakość naszego wzroku oraz zapewni właściwy dobór okularów – zarówno oprawek pasujących do klienta jak i szkieł. To wszystko zapewniają zachodniopomorskie salony Morelowa Centrum Optyczne. 

Autor

Dariusz Staniewski

Firma Morelowa Centrum Optyczne, została założona w 2014 roku. Wtedy też został otwarty pierwszy salon Morelowa Centrum Optyczne w Policach. To firma rodzinna, która prowadzi Agnieszka Lemańczyk – optometrystka z wykształcenia i zamiłowania. 

– Pracowałam wiele lat w zagranicznych korporacjach obsługując klientów z całego świata. Jednak zawsze chciałam prowadzić własną działalność. Kiedy tylko nadarzyła się taka okazja postanowiłam spróbować swoich sił. Z pomocą męża, z dzieckiem raczkującym pomiędzy kartonami z oprawkami, udało się otworzyć pierwszy salon. Z powodzeniem działa do dnia dzisiejszego zyskując coraz więcej nowych pacjentów – opowiada Agnieszka Lemańczyk.

Misją i mottem firmy jest: „Widzieć lepiej”. I nie są to puste słowa. 

Rzeczywiście kładziemy nacisk na to, aby każdy pacjent po wyjściu salonu w naszych okularach widział lepiej. Jeśli tak nie jest, to szukamy przyczyny, aż do skutku. Dobieramy okulary dopasowane do potrzeb naszych klientów: dotyczy to zarówno doboru tej jednej jedynej oprawki – wyjątkowej dla danej osoby oraz doboru szkieł niejednokrotnie „szytych na miarę” – jak garnitur u krawca. Posiadamy do tego zarówno specjalistyczny sprzęt jak i wiedzę – co i jak zrobić, aby widział lepiej. Dużą wagę przywiązujemy również do szybkiej i sprawnej obsługi reklamacji – dodaje Agnieszka Lemańczyk.

Aktualnie Morelowa Centrum Optyczne prowadzi dwa salony. Pierwszy z nich pod marką Morelowa Centrum Optyczne w Policach przy ulicy Wiśniowej 2 oraz drugi – pod marką OptyOpty.com w Gryfinie przy ulicy Flisaczej 47. O lokalizacji w zasadzie zadecydowały lokalne potrzeby oraz warunki lokalowe.

– Szukaliśmy takich miejsc, które spełniałyby wysokie standardy jakie sobie założyliśmy chcąc prowadzić działalność. Ważnym warunkiem przy poszukiwaniu odpowiednich lokali była możliwość wydzielenia osobnego pomieszczenia na gabinet okulistyczny oraz dogodny wjazd dla wózków inwalidzkich, bo często spotykamy się z pacjentami z ograniczeniami pod tym właśnie względem. Planujemy również otwarcie kolejnych salonów. Gdzie? Lokalizacji na chwilę obecną nie chcielibyśmy zdradzać – wyjaśnia Agnieszka Lemańczyk.

W swojej ofercie salony należące do Morelowa Centrum Optyczne posiadają wszystkie rodzaje okularów. Począwszy od tych najprostszych – do chodzenia lub czytania z soczewkami jednoogniskowymi, poprzez zindywidualizowane okulary progresywne, do okularów specjalistycznych np. korekcyjnych pływania czy też uprawniania dowolnego sportu. Aktualnie bardzo dużą popularnością cieszą się tzw. okulary biurowe, czyli okulary nowej generacji zarówno do czytania jak i do pracy przy komputerze. Oba salony posiadają szeroką gamę opraw. W każdym z nich jest do wyboru około 1200 opraw korekcyjnych i okularów przeciwsłonecznych. Do dyspozycji są zarówno marki ekonomiczne – OTX, Red Velvet, DekOptica , Civetta, Cube, F2F, Jens Hagen, klasy średniej – Anne Marii, Solano, Polaroid, Tonny, Belutti, Francis Gattel, Mezzo, Moiss, Stepper, Zanzara, Levi’s, Carrera, Pierre Cardin, Menrad oraz marki premium: Porsche, Dior, Hugo Boss, Ray-Ban®, Oscar Olufsen, Armani Exchange, Tommy Hilfiger, Vogue, Love Moschino, Prada, Polo Ralph Lauren, Scotch & Soda. Okulary te pochodzą wyłącznie od dystrybutorów, dzięki czemu klienci mają gwarancję ich oryginalności.

– To tylko nieliczne z wymienionych marek. Nie starczyłoby strony, żeby wymieniać. Okulary w naszej ofercie to okulary zarówno dla dzieci – w każdym salonie ponad 100, jak i dla dorosłych. Jeśli chodzi o okulary słoneczne to próżno szukać takiego wyboru u konkurencji. Kilka pełnych stojaków w każdym salonie – dodaje Agnieszka Lemańczyk.

Salony Morelowa Centrum Optyczne wyposażone są w pełni profesjonalny i nowoczesny sprzęt. To np. unity z foropterami i autorefraktometrami oraz lampami szczelinowymi. Dodatkowo Morelowa Centrum Optyczne w Policach jako jeden z nielicznych salonów posiada specjalistyczny sprzęt do pomiarów parametrów optycznych nowo dopasowywanych okularów: Rodenstock Impressionist. Wykorzystywany jest on do bardzo dokładnych – spersonalizowanych pomiarów do okularów progresywnych. Takie okulary są dopasowane z dokładnością do dziesiętnej części milimetra do twarzy pacjenta zarówno pod względem wysokości i szerokości montażu, vertexu, czyli odległości tarczy oprawy od końca rogówki oka czy innych specjalistycznych pomiarów.
Okulary zrobione przy pomocy Rodenstock Impressionist, to dosłownie okulary „szyte” na miarę.

Przez ten szereg lat, kiedy prowadzimy naszą działalność, przygotowaliśmy z pewnością kilkanaście, jak nie kilkadziesiąt tysięcy par okularów. Wyróżniamy się również wysoką jakością badań prowadzonych przez naszych specjalistów. Wielokrotnie słyszymy po wyjściu z gabinetu, że „takiego badania wzroku jeszcze w życiu nie miałem”. Nasi optometryści i okuliści kierują się opracowanymi procedurami badań refrakcji oraz specjalistycznymi testami widzenia obu jak i jednoocznego. Na pewno w odniesieniu sukcesu pomaga nam profesjonalna obsługa (zatrudniamy sześć osób, sama, jako właścicielka, także pracuję) i zadowolenie pacjenta, które finalnie przekładają się na to, że kilkadziesiąt procent pacjentów wraca do nas po kolejne okulary i poleca nas członkom swojej rodziny oraz znajomym – zapewnia Agnieszka Lemańczyk.

 

Optyczny Premium Day

W środę 15 września w godzinach 14 – 19 w Morelowa Centrum Optyczne odbędzie się Premium Day. Zaprezentowana zostanie wystawa niemal 500 opraw i okularów słonecznych producentów: Porsche, Marc Jacobs, Victoria Beckham, Givenchy oraz producenta szkieł Rodenstock! Klienci będą mogli nabyć markowe okulary z rabatem sięgającym nawet 500 zł! Wśród osób, które zdecydują się tego dnia na zakup okularów z oferty Premium Day zostaną wylosowane 2 pary okularów słonecznych marki Porsche dla mężczyzn oraz do wyboru Marc Jacobs, Victoria Beckham oraz Givenchy dla kobiet. Na każdego odwiedzającego Centrum będzie czekał poczęstunek oraz lampka dobrego Proseco. Losowanie odbędzie się pod koniec Premium Day.

Na hasło „PRESTIŻ” dla każdego odwiedzającego przygotowany zostanie upominek niespodzianka!

Prestiż  
Wrzesień 2021