Big Fat Mama poleca Szczecin!

Autor

Prestiż

Szczecin – z całego serca polecam AMBASADOR to hasło przewodnie nowej akcji promującej Szczecin. Znani szczecinianie w spotach video polecają nasze miasto jako warte tego, by je odwiedzać, by tu żyć, pracować i rozwijać się razem z nim.

Jako pierwszego ambasadora Szczecina przedstawiamy całą ich grupę – Big Fat Mama.

Zespół tworzy siedmioro młodych muzyków, którzy na scenie grają m. in. soul, rock’n’roll, funk, bootsy. Przywołując stare dobre brzmienia za pomocą nowoczesnych akcesoriów, rozśmieszają tekstami i szokują ekstrawaganckimi strojami. Zespół od początku istnienia zagrał kilkaset koncertów w kraju i za granicą. Występował m.in. na festiwalu w Opolu w 2007 roku czy podczas Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej w Salzburgu.

Zespół o sobie:

Jesteśmy zespołem ze Szczecina. Nasze pierwsze kroki jako formacji muzycznej miały miejsce w tym właśnie mieście. Występy w szczecińskich klubach dla większości z nas wiążą się z pierwszymi doświadczeniami scenicznymi. Nasze wspomnienia wiążą się z miejscami takimi, jak „Free Blues Club”, nieistniejącym już „Blue Crow”, „Pinokio”, „Kontrasty” czy „DK Słowianin”. Dziś koncertujemy w całej Polsce i wielu krajach Europy, lecz wszędzie tam, gdzie pojedziemy, zaznaczamy, skąd pochodzimy i gdzie mieszkamy.

W 2007 roku byliśmy częścią wielkiego dla Szczecina wydarzenia: „The Tall Ship’s Races” – światowego zlotu żaglowców. To było dla nas duże wyróżnienie. Tego samego roku reprezentowaliśmy Szczecin na festiwalu w Opolu, wtedy to miasto pomogło nam rozreklamować nasz występ i zdobyć szerszą publiczność. Rok później propagowaliśmy strategię „Floating Garden” w trakcie naszego pobytu i koncertu na Mistrzostwach Europy w Piłce Nożnej w Austrii.

Nazwa naszego miasta pojawiała się też często w kontekście występu Big Fat Mamy na Przystanku Woodstock w 2009. To największy festiwal w Europie, który przyciąga 450-tysięczną publiczność. Wystąpiliśmy wtedy w tzw. „prime time” imprezy zbierając znakomite recenzje – również od obecnego na festiwalu pomysłodawcy i organizatora pierwszego Woodstocku 1969 – Michaela Langa. Podobnie było w przypadku Montreux Jazz Festival 2010 w Szwajcarii, największego na świecie festiwalu muzyki jazzowej i popularnej.

Wielu naszych znajomych, zdolnych muzyków, opuściło Szczecin dla możliwości finansowych jakie stwarzają Warszawa czy inne miasta Polski; część wyjechała z kraju, by podbijać zachodnie rynki muzyczne. My jesteśmy wierni Szczecinowi i mieszkamy w nim. To tutaj realizujemy naszą życiową pasję. Tutaj żyje nam się spokojnie i dobrze. To tutaj chcemy odnosić dalsze sukcesy.

Kampania społeczna „Szczecin_z całego serca polecam AMBASADOR” to zaproszenie mieszkańców do wspólnego budowania pozytywnego, wyrazistego i dobrze kojarzącego się wizerunku miasta. To element nowej strategii komunikacyjnej miasta „Odkryj_na dobre Szczecin. Ludzie_Miejsca_Wydarzenia”.

W ramach kampanii zrealizowane zostały spoty, w których występują współpracujący z miastem Ambasadorzy – mieszkańcy z pasją, marzeniami i charakterem, którzy znają dobre strony Szczecina i dzielą się swoimi doświadczeniami. W 2012 roku grono to powiększy się o nowe osobowości. Każdy może zostać Ambasadorem! Zdjęcia Ambasadorów znalazły się w wizerunkowym kalendarzu na 2012 rok.

Więcej informacji: www.szczecin.eu/ambasador www.facebook.com/szczecin.eu. Zobacz spoty: www.youtube.pl/OdkryjSzczecin

Prestiż  
Styczeń 2012