Nowa Kuga

Po pięciu latach od premiery Kugi, Ford wypuścił jej nową generację. Nie ma zmian rewolucyjnych, ale wyciągnięto wnioski

Po pięciu latach od premiery Kugi, Ford wypuścił jej nową generację. Nie ma zmian rewolucyjnych, ale wyciągnięto wnioski. Kuga od samego początku wyróżniała się na tle konkurencji niezwykle dynamiczną sylwetką, doskonałym zawieszeniem i wykończeniem. Minusy – było zbyt mało miejsca z tyłu i stosunkowo niewielki bagażnik. Dlatego nowa Kuga jest dłuższa o 81 mm, ma też większy bagażnik. I tutaj jedna z bardzo miłych nowości – klapę bagażnika możemy otwierać i zamykać bezdotykowo, wsuwając nogę pod tylny zderzak. Mocno zmienił się przód pojazdu, m.in. poprzez powiększenie bocznych wlotów powietrza. Wnętrze podobne do innych modeli Forda, solidnie wykończone. Zmieniła się konsola, bardziej kolorowa, podczas gdy w poprzedniej Kudze była bardziej stonowana. Samochód oferowany jest z silnikami benzynowymi 1,6 l (o mocy 150 KM i 180 KM) albo 2 litrowym dieslem (140 KM i 163 KM). Napęd na dwa i oczywiście na cztery koła. 

1(59) Kwiecień'13