Sukcesy Clochee

Szczecińska marka kosmetyków naturalnych Clochee rozpoczęła współpracę z  firmą Biutiq z Włoch, będąc pierwszą polską firmą w ich portfolio. To jednak nie koniec sukcesów.

Autor

Aneta Dolega

Clochee zadebiutowało na rynku kosmetycznym pod koniec 2013 r. otwierając najpierw sklep w Szczecinie i sklepie online. W ciągu kilku miesięcy, firma zdążyła nawiązać współpracę, m.in. z kilkunastoma sklepami ekologicznymi, aptekami oraz drogeriami internetowymi, w tym z Perfumerią Douglas i EMPiKiem. Jednocześnie toczą się rozmowy z potencjalnymi partnerami w Finlandii, Austrii, Danii, a nawet w Chinach. Wraz z rozwojem sieci dystrybucji, Clochee rozwinęło także swój asortyment.

- Aktualnie mamy 13 kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała. W przygotowaniu są kolejne produkty, które pojawią się w następnym roku – mówi Daria Prochenka, współwłaścicielka marki.

Clochee jest także pionierem ekologicznych opakowań, w których składzie znajduje się d2w.

– To dodatek do tworzyw sztucznych, dzięki któremu rozkład opakowania następuje w czasie kilkaset razy krótszym niż w tradycyjnym plastiku. – wyjaśnia Daria Prochenka. – Proces ten zachodzi przy udziale tlenu i jest inicjowany przez wodę, temperaturę i światło. Zatem plastikowe opakowania naszych kosmetyków wyrzucone na wysypisko śmieci – znikną z powierzchni ziemi w czasie o wiele krótszym niż “zwykły” plastik. Co ważne, opakowania takie można poddawać procesowi recyklingu. Do tej pory dodatek ten stosowany był jedynie przez branżę spożywczą, jesteśmy dumne z tego że jako pierwsza firma w Polsce wprowadziłyśmy takie ekologiczne opakowania do branży kosmetycznej.

Prestiż  
Listopad 2014