Best Of Pomorze Zachodnie – najlepsi z najlepszych

Projekt Best of Pomorze Zachodnie został uruchomiony 1 lipca. Składa się z serwisu internetowego oraz uzupełniającej go strony na Facebooku. Celem projektu jest wskazywanie najlepszych firm, usług, imprez, produktów oraz marek. Jednym słowem Best of Pomorze Zachodnie to wybór najlepszych z najlepszych w naszym regionie. Szczegółowo o inicjatywie opowiada jego współtwórca i manager projektu, Marcin Pilip.

Autor

prestiz

Do kogo jest skierowany projekt?

Chcemy, aby korzystali z niego zarówno mieszkańcy, jak i turyści pla­nujący odwiedzić Zachodniopomorskie. Chcemy pokazać, jak wiele do zaoferowa­nia ma nasz region. 

Co ma dawać ludziom?

Dzięki niemu w bardzo prosty i szybki spo­sób, niemal jednym kliknięciem, będzie można sprawdzić, co w naszym regionie jest najlepszego, najciekawszego, najbar­dziej popularnego. Dajemy możliwość odkrywania ciekawych i wartościowych, choć czasem niezbyt znanych, miejsc i wydarzeń w województwie. Wszystkie informacje są przejrzyście pogrupowane. Na naszym profilu na Facebooku będziemy publiko­wać informacje o tym, co ciekawego dzie­je się na Pomorzu Zachodnim. Na pewno będzie dużo konkursów i interesujących, przydatnych informacji.

Czy jest w tym przedsięwzięciu również jakaś głębsza idea? 

Tak, oczywiście. Chcemy promować pa­triotyzm lokalny, informować o sukcesach podmiotów i osób związanych z regionem. W dalszej perspektywie zależy nam na stworzeniu mechanizmu podnoszenia jakości usług firm i instytucji. Chcemy promować współpracę podmiotów lokalnych, np. producentów produktów tradycyjnych z restauratorami. Zamierzamy stworzyć sieć imprez, wydarzeń i akcji społecznych promujących najlep­sze lokalne usługi, produkty, marki oraz sam projekt.

Na jakim etapie rozwoju znajduje się inicjatywa?

Na dzisiaj działają serwis internetowy oraz strona na Facebooku. W ser­wisie internetowym uruchomiliśmy siedem kategorii, w których najlepsi zostali wybrani przez kapitułę ekspercką: Produkty tradycyjne, Gminy turystyczne, Wydarzenia kulturalne i rozrywkowe, Wydarzenia sportowe, Znane marki, Gminy ekologiczne i Mariny. W każdej z tych kategorii wyboru dokonał ekspert w danej dziedzinie.

Jakie planujecie dalsze kroki?

W najbliższym czasie otworzymy nowe kategorie popularne, takie jak kawiarnie, restauracje czy puby. W tych nowych kategoriach wyboru nie będzie dokony­wać kapituła, lecz internauci. Każdy będzie mógł raz dziennie zagłosować i ocenić firmy z poszczególnych kategorii. 

Jakie są pierwsze reakcje na projekt?

Bardzo pozytywne. Spotykamy się z opiniami, że wprawdzie rankingowanie czy wyróżnianie firm nie jest niczym nowym, ale serwisu w takiej formie, w taki sposób urzą­dzonego i przemyślanego, jeszcze nie było.

Dziękujemy. 

My również dziękujemy redakcji Prestiżu za objęcie naszego przedsięwzięcia patronatem medialnym. Wszystkich czytelników zapraszamy na stronę www.bestofpz.pl i nasz profil na Facebooku.

Prestiż magazyn szczeciński
7( 95)
Lipiec'16