Moda nie tylko dla szczupłych

Powstała nowa marka odzieżowa dedykowana kobietom o krągłych kształtach. Koniec dominacji ubrań w rozmiarach XS i S. Panie, którym natura nie poskąpiła ciała, mają możliwość ubrania się do pracy, na wieczorne wyjście i na randkę.

Autor

Aneta Dolega

Powstała nowa marka odzieżowa dedykowana kobietom o krągłych kształtach. Koniec dominacji ubrań w rozmiarach XS i S. Panie, którym natura nie poskąpiła ciała, mają możliwość ubrania się do pracy, na wieczorne wyjście i na randkę.

– MELO, nowa marka odzieżowa, powstała z potrzeby rewolucji, zmiany w postrzeganiu kobiecych krągłości przez świat mody i w ofercie ubrań dla kobiet o pełniejszych kształtach – wyjaśnia Małgorzata Gajewska, współwłaścicielka marki. – Jest wyrazem buntu przeciwko zamknięciu kobiet w barwach szarości, czerni i brązu. Jest również wyrazem sprzeciwu wobec wmawiania nam, że najlepiej wyglądamy w workowatych ubraniach „pokutnych” dla tzw. puszystych. Naszym zdaniem nadszedł czas by kształtom nadać odpowiednią oprawę.

MELO wystartowało w czerwcu jako start-up. W tej chwili projekty marki są dostępne przez internet (www.melo.szczecin.pl), w przyszłości trafią do autorskiego butiku. – Nie jesteśmy projektantkami, ale zwykłymi kobietami, które od lat borykały się z niewielkim wyborem ubrań dostosowanych do naszych figur – tłumaczy Małgorzata Gajewska. – Dlatego postanowiłyśmy stworzyć własną nową markę odzieżową.

Ubrania od MELO kochają kobiety takimi, jakimi są i przełamują stereotypy w postrzeganiu kobiecego ciała. – Chcemy, aby w naszych ubraniach panie czuły się pewne siebie, atrakcyjne i by stając przed lustrem doświadczyły spełnienia marzeń – dodaje projektantka.
 

Prestiż magazyn szczeciński
7( 95)
Lipiec'16
gajda