Słodki wojownik

Wiosną sugarystki ze studia Ella Depilacja Cukrowa połączyły siły z zawodnikami Husarii Szczecin, drużyny futbolu amerykańskiego, by przy pomocy licytacji zebrać część pieniędzy na leczenie chorej Marysi. Panowie ofiarowali swe ciała do depilacji. Tak zaczęła się ta damsko-męska współpraca. 

Autor

Aneta Dolega

galeria

Studio zdecydowało się na dość nietypowy krok – twarzą marki, która bądź co bądź jest głównie adresowana do kobiet, został mężczyzna. Nie model czy celebryta, ale sportowiec – Norbert Szczęsny z Husarii Szczecin. 

– Gdy otworzyłam firmę postanowiłam po pierwsze tworzyć dla kobiet takich jak ja i być blisko ich potrzeb, po drugie nie być nudną czy sztampową. Stąd pomysł tej kampanii – mówi Emilia Chromicz właścicielka Elli. – Norbert Szczęsny jest naszym Clooneyem – eleganckim, wysportowanym, kulturalnym mężczyzną. Facetem, który nie boi się przyznać, że dba o siebie, być może właśnie z naszego powodu. Poza tym to ważny przekaz: depilacja jest również dla prawdziwych mężczyzn. Dodatkowo promocja Norberta to też promocja drużyny sportowej Husarii Szczecin, jak i sportu oraz ruchu w ogóle. To są wartości bliskie naszej firmie. 

W Elli depilacji pastą cukrową poddają się również panowie. Coraz chętniej odwiedzają studio i nie są to wyłącznie sportowcy. – Nasza marka jest jak kobieta – podlega nieustannym przemianom. Nie lubię też stereotypów. Kampania ze szczecińską gwiazdą futbolu amerykańskiego w Polsce to wisienka na torcie – dodaje Emilia Chromicz.

W planach Elli są kolejne i kolejne produkty, które poszerzą asortyment kosmetyków do depilacji. – Faktycznie szczecińskie studio depilacji bez umawiania cieszy się tak dobrą renomą, że chcemy się nim podzielić z całą Polską – opowiada właścicielka. – Jeszcze w 2017 roku planujemy otwarcie studia w Poznaniu, a potem co rok w nowym punkcie. Ważnym elementem rozwoju firmy są międzynarodowe działania promocyjne: w przyszłym roku zaprezentujemy się na targach w Bolonii, a w 2018 w Moskwie. To, co jeszcze kilka lat temu wydawało się marzeniem jak sukces w 100% naturalnych kosmetyków, w tej chwili jest globalnym trendem. 

Prestiż magazyn szczeciński
9( 96)
Wrzesień'16