Marta Barańska

Marta Barańska pracuje jako badacz i działacz marketingowy. Jest członkiem The Chartered Institute of Marketing. Przez lata dbała o wizerunek topowych marek. Aktualnie związana z Akademią Morską w Szczecinie. Ceni rzeczy od Prady, Marca Jacobsa, Moschino i Religion. Biznesowy dress code dobiera w oparciu o kunszt krawiectwa i szlachetność tkaniny.

Komentuje: Kasia Hubińska

Pani Marcie nie brak polotu i odwagi. Wzorzysta marynarka w złocistych beżach, czarne leginsy i krótkie botki w kolorze starego złota z ćwiekami, razem wyglądają intrygująco. Druga stylizacja jest jeszcze bardziej odważna i zapewne na szczególne wyjście. Integralną jej częścią są krótkie spodenki, kolorowe i wyszywane cekinami. Całość tonują czarne rajstopy, botki, koszulka oraz… jasny szalik z pomponikami i rękawiczki bez palców.

Prestiż magazyn szczeciński
2( 68)
luty'14