„Prestiż” wstrzelił się w lukę

17-03-2010

Luksusowy magazyn „Maleman“, wysokonakładowy miesięcznik dla kobiet „Bluszcz“ i oczywiście „Prestiż“ – to zdaniem miesięcznika „Press“ najciekawsze pomysły, które odniosły sukces wydawniczy na krajowym rynku prasy.

Press“ w swoim najnowszym wydaniu w artykule „Wstrzelili się w lukę” opisuje niszowe projekty, które okazały się sukcesem wydawniczym. Jest więc płatny „Maleman“, luksusowy ogólnopolski dwumiesięcznik dla panów, jest i „Bluszcz“, magazyn literacki dla pań o nakładzie 100 tysięcy egzemplarzy. „Prestiż“ znalazł się w tym zestawieniu jako jedyne pismo bezpłatne. W artykule podkreślono nie tylko jakość, ale i rozwój gazety. Magazyn zaczynał w 2007 roku z objętością 36 stron. Dzisiaj tylko w Szczecinie ma 90, klejoną okładkę i zespół kilkudziesięciu współpracowników. Od grudnia 2008 r. wychodzi w Koszalinie, a od grudnia 2009 r. w Trójmieście.

To już kolejny raz „Press“, opiniotwórczy miesięcznik w branży mediów i reklamy, opisuje „Prestiż“. We wrześniu ubiegłego roku naszą gazetę opisała także „Rzeczpospolita“. em

 

Artykuł można znaleźć na stronie www.press.pl


Nowy Numer

4 ( 137)
Lipiec'20