Z miłości do siebie

Samoakceptacja wśród kobiet, podejście do seksualności i własnych potrzeb to tematy wciąż dla wielu osób trudne i nieoswojone. Marka naturalnych kosmetyków Clochee, której oferta w głównej mierze skierowana jest do pań, chciałaby by kobiety spojrzały na siebie i swoją naturę bardziej przychylnym okiem, bez względu na to kim są, jak wyglądają i ile mają lat. 

Autor

Aneta Dolega

W tak popularnych hasztagach jak #selflove czy #selfcare nie ma ani krzty przesady. Dlatego też Clochee dołączyło do projektu Gurls Kiss, który jest odą do kobiecej erotyki. Projekt ten to dzieło Fundacji „Projekt Kobiety” należącej do fotografa Maksymiliana Ławrynowicza i Karoliny Kiss – artystki digitalnej. Efektem wspólnej kolaboracji z Clochee jest olejek Sensual Touch, przeznaczony do pielęgnacji  i masażu całego ciała.   

W jego składzie znalazły się m.in. oleje sojowe, jojoba, ze słodkich migdałów, słonecznikowy, z pestek śliwki i z nasion żurawiny. Aktywne skła niki, zapewnią efekt nawilżenia, wygładzenia, a także pobudzają procesy regeneracyjne. Ale to nie wszystko… zadbają również o pobudzenie zmysłów dzięki naturalnym olejkom eterycznym o świeżych i niebanalnych nutach zapachowych. Z ciekawostek warto dodać, że Sansual Touch można także używać do masażu twarzy, manualnego bądź  z użyciem rollera. 

Autorką graficznego projektu Sensual Touch, nawiązującego do kobiecej natury jest wspomniana Karolina Kiss, która podkreśla: – Mam nadzieję, że sztuka, która zagości na opakowaniu produktu Clochee docierając do większej, być może nieoczywistej grupy kobiet, pomoże rozpocząć dyskusję o miłości do siebie, o tym jak ważne jest by dbać o swój głos i prawo do bycia sobą. 

 

Prestiż  
Grudzień 2021