Stylowo na co dzień i od święta

Internetowy sklep STYLEPIT ma swoje korzenie w Danii. Główną siedzibą firmy jest Kopenhaga, ale już od ponad dwóch lat wspomaga ją oddział w Polsce, pod Szczecinem. Nasza oferta to moda dla całej rodziny - odzież i obuwie dla kobiet i mężczyzn, ale też dla dzieci. Poza tym, asortyment dopełniają kosmetyki, zabawki, sprzęt sportowy oraz artykuły wyposażenia wnętrz. Mimo iż naturalnym i głównym rynkiem zbytu dla firmy jest Skandynawia, nasze produkty wysyłamy znacznie dalej. Od niedawna prowadzimy wzmożone działania marketingowe w Polsce.

Autor

Prestiż
STYLEPIT to już przeszło 15 lat działalności w Internecie. W tym czasie przeszliśmy bardzo długą drogę. Początkowo nasza maleńka firma mieściła się, dosłownie, w piwnicy. Szybki rozwój doprowadził nas w 2012 r. na duńską giełdę. Obecnie realizujemy zamówienia klientów nie tylko z całej Europy, ale i ze Stanów Zjednoczonych. Ilość wyzwań, którym w tym czasie stawiliśmy zwycięsko czoło, napawa nas optymizmem, nie obawiamy się konkurencji.
Marki dostępne w naszym sklepie dobieramy tak, by zaspokoić potrzeby klientów o różnych gustach i różnej zasobności portfela. Najbardziej wymagający i zamożni znajdą tu szwedzkie marki premium, takie jak Tiger of Sweden i Filippa K, czy też globalnie rozpoznawalne marki, takie jak Calvin Klein i Emporio Armani. Z drugiej strony, jest też całe spektrum marek segmentu high-street, zorientowanych na aktualne trendy, np. ONLY, Vero Moda czy Selected. Można u nas kupić też najnowsze modele butów sportowych New Balance, Nike i adidas Originals albo kultowe jeansy Levi's i Cheap Monday. Proponujemy też odzież sportową hi-tech od Peak Performance i The North Face. Przy sprzedaży na tak dużą skalę, możemy sobie pozwolić na współpracę jedynie z wiodącymi i zaufanymi markami.
Dbamy, by do naszych klientów na bieżąco docierały informacje o aktualnej ofercie i zmieniających się promocjach. Dlatego, oprócz odwiedzania naszej strony www.stylepit.pl, zapraszamy do subskrypcji newslettera i na nasz fanpage na Facebooku. Tam przedstawiamy profile sprzedawanych marek, omawiamy trendy oraz pokazujemy kulisy działania firmy.

Prestiż  
Grudzień 2015