Targi profesjonalnych inspiracji

Bud-Gryf & Home to wydarzenie, które od ponad 30 lat gromadzi ekspertów i klientów, oferując nowoczesne rozwiązania, setki inspiracji i profesjonalne doradztwo. Ta największa targowa impreza branży budowlanej i wnętrzarskiej na Pomorzu Zachodnim odbędzie się dniach 21-23 marca w Netto Arenie. O tegorocznej edycji rozmawiamy z Maciejem Łabaziewiczem, koordynatorem targów Bud-Gryf & Home.

Jaka jest historia targów?

Targi pierwotnie organizowane były na hali MTS na Struga, która zapewniała dużą powierzchnię wystawienniczą. Impreza zawsze odbywała się w marcu, najczęściej w 2 lub 3 weekend miesiąca, i trwała 3 dni. Wyjątkiem był czas pandemii. Wracając do historii, w czasie, gdzie Internet nie był tak powszechny, targi gromadziły ponad 200 wystawców i często potrzeba było dostawiać dodatkowe hale namiotowe. Oprócz tego lokowano stoiska na terenie zewnętrznym.

Od dłuższego czasu wydarzeniem towarzyszącym targom jest Konferencja Odnawialnych Źródeł Energii organizowana przez Urząd Marszałkowski. Na przestrzeni lat udało nam się pozyskać solidnych partnerów biznesowych. Warto tu wymienić naszą długoletnią współpracę z firmą PAGAT oraz Zachodniopomorskim oddziałem Polskiego Stowarzyszenia Dekarzy.

Jak wygląda proces pozyskiwania wystawców?

Generalnie pozyskiwanie klientów zaczyna się od poinformowania rozbudowanej bazy kontaktów o rozpoczęciu prac nad organizacją wydarzenia. I tu, zwracam uwagę, na początku zawsze można skorzystać z atrakcyjnych promocji i rabatów, więc kto pierwszy ten lepszy. W tym roku obserwujemy bardzo duże zainteresowanie udziałem w targach, więc standardowe działania, które zawsze podejmowaliśmy, były ograniczone do minimum.

Dla wystawców obecność na targach jest szansą na pozyskanie nowych klientów.

Wystawcy mają szansę nawiązać nowe relacje biznesowe, zaprezentować swoje produkty i usługi oraz wymienić się wiedzą i doświadczeniami. To nie tylko rozbudowane stoisko z produktami gotowymi do sprzedaży, ale także sporo okazji do networkingu, zaprezentowania oferty szerokiej grupie odbiorców. Targi dają też wystawcom możliwość wzmocnienia wizerunku i zwiększenia świadomości marki. Dodatkowo są doskonałym miejscem na analizę trendów i zapotrzebowania w branży, pozwalają na obserwację działań konkurencji i poznanie ich oferty, a także sprawdzenie, jakie technologie i produkty będą cieszyły się największym zainteresowaniem. Staramy się dać wystawcom również możliwość udziału w merytorycznych dyskusjach w naszym branżowym studiu TV, organizujemy dla odwiedzających różnego rodzaju warsztaty i wydarzenia towarzyszące, dzięki którym grono potencjalnych klientów się powiększa.

Co zyskujemy, decydując się na udział w targach?

Profitów jest wiele. Tym najważniejszym jest możliwość dotarcia do potencjalnego klienta i rozbudowanie bazy kontaktów. Uczestnicząc w targach, wystawca otrzymuje powierzchnię wystawienniczą, na której może zaprezentować próbki swoich rozwiązań, postawić ekspozycję i w trakcie bezpośredniej rozmowy przekonać do wykorzystania swoich usług i produktów, Może również także kolportować swoje ulotki na terenie całej imprezy. Dodatkowo wystawcy mogą liczyć na szeroką promocję wydarzenia w Internecie, radiu, prasie i w tradycyjnych drukach promocyjnych, a także wziąć udział w wieczorze branżowym, gdzie jest możliwość porozmawiania z innymi wystawcami.

Jakie korzyści odnosi klient indywidualny z obecności na targach?

Klienci indywidualni przychodząc na targi, mają możliwość zapoznania się z nowinkami technologicznymi, zestawieniami różnych dostawców i znalezieniem rozwiązań pod względem jakości i ceny. Targi to doskonała okazja do rozmów z producentami, dostawcami i specjalistami z branży, to także dostęp do prezentacji branżowych i szkoleń. To mnóstwo inspiracji dla tych, którzy planują budowę lub remont. W trakcie targów wystawcy często oferują specjalne warunki sprzedaży wyłącznie dla uczestników targów. Warto podkreślić, że wejście na targi i parking są bezpłatne.

 

Targi Bud-Gryf & Home

21-23 marca 2025 Netto Arena www.bud-gryf.pl

 

Prestiż  
Marzec 2025