Nadchodzi rewolucja

Kia Polmotor partnerem Invest in Szczecin Open

 

To już oficjalne – Kia Polmotor została nowym motoryzacyjnym partnerem najlepszego challengera na świecie – Invest in Szczecin Open. O tym jakie nowości pojawią się na turnieju porozmawialiśmy z Konradem Kijakiem, dyrektorem marki Kia Polmotor.

Przede wszystkim gratuluję i jako partner turnieju cieszę się z tej zmiany.

Dziękuję, uważam, że to ogromne docenienie naszych działań związanych z tematami sportowymi w naszym mieście. Od wielu lat bardzo aktywnie koncentrujemy się na wspieraniu różnych wydarzeń i osób związanych mocno ze sportem, w tym także tenisa. Nie mam wątpliwości, że to najważniejsze sportowo-biznesowe wydarzenie w mieście, na którym wielokrotnie bywałem. Jestem pod ogromnym wrażeniem samej organizacji, która jest najwyższym poziomie, czuć, że jest to coś dużego i mocnego. To, że od 2025 roku będziemy jego partnerem jako Kia Polmotor to dla mnie nobilitacja i wyróżnienie.

Z racji tego, że od wielu lat jesteście sponsorem Kia Polmotor Areny, dosyć naturalną sprawą było, że pytanie o partnerstwo organizatorzy powinni skierować najpierw do Was.

Weźmy pod uwagę, że mamy w naszym mieście wielu mocnych dilerów, którzy są bardzo aktywni, i angażują się w wiele różnych wydarzeń, również sportowych i tak naprawdę nie byłem pewien w stu procentach, że to my będziemy partnerem. Ale faktycznie, Kia jest od wielu lat obecna w świecie tenisa, wspierając zarówno duże turnieje, jak i lokalne inicjatywy. Jak wspomniałaś jesteśmy sponsorem tytularnym hali tenisowej w Szczecinie, a w ujęciu globalnym Kia, to partner Australian Open. Więc wszystko – w moim odczuciu – złożyło się w spójną całość.

 

Wieloletni sponsor motoryzacyjny turnieju – Lexus Kozłowski miał powtarzalny schemat funkcjonowania na turnieju. Jakie planujecie zmiany? Będzie rewolucja?

Na pewno chcemy, żeby to nie były tylko wyeksponowane samochody. Stworzymy strefę sportową wspólnie z klubem SKT. Uważam, że trzeba zadbać o kibiców turnieju, a przede wszystkim o dzieci, które także pojawiają na kortach, nie chcę zdradzać wszystkiego, ponieważ część naszej aktywności związana jest z planowanymi w tym czasie premierami - w tym także pierwszych samochodów dostawczych KIA.

Rodziny na turnieju, to duża grupa do zagospodarowania. Warto o nich zadbać.

Dokładnie. Będzie strefa sportowa dla dzieci specjalnie dla najmłodszych przygotujemy wyjątkowy model, który dzieci będą mogły same ozdobić. Planujemy strefy patronów medialnych: Magazynu Prestiż i wszczecinie.pl, które zagospodarują wszystkich bywalców turnieju. Dużo pomysłów jest jeszcze w sferze koncepcji więc nie mogę zdradzać szczegółów. Ale na pewno będzie zupełnie inaczej niż dotychczas.

Czego spodziewacie się po udziale turnieju?

Na pewno zależy nam, aby jeszcze mocniej podkreślić siłę marki wśród mieszkańców naszego miasta. Przez tydzień na turnieju przewija się prawie 30 tys. ludzi! To ogromna liczba. Chcielibyśmy, żeby nasi mieszkańcy poznali i zapamiętali Kia, podobnie jak kibice turnieju Australian Open, gdzie logo jest wszechobecne. Gama modelowa Kia jest bardzo bogata, nowe modele cargo stwarzają możliwości do rozwoju biznesów z naszymi samochodami. To doskonała możliwość prezentacji aut, podjęcia rozmów z firmami, osobami prywatnymi o rozwoju floty z naszą marką.

Marka Kia bardzo mocno ewoluowała. Wydaje mi się, że w kontekście elitarności tenisa wasz nowy wizerunek mocniej rezonuje z tym sportem.

Faktycznie marka mocno się zmieniła, zainwestowała w projektantów, którzy przyszli z innych prestiżowych marek, projektujących dzisiaj dla Kia. Odświeżyła zupełnie swoją linię i stworzyła bardzo bogatą i mocną gamę aut elektrycznych, które są bardzo konkurencyjne. W rezultacie mamy jedną z najlepszych sprzedaży, biorąc pod uwagę auta elektryczne na rynku. Jednym z modeli, który zaprezentujemy jeździ ambasador marki Kia – światowej klasy tenisista – Rafael Nadal. To chyba najlepsze podsumowanie tej ewolucji. A w kontekście naszej współpracy z Invest in Szczecin Open – przysłowiowa wisienka na torcie.

Prestiż  
Lipiec 2025