Pielęgnacja i edukacja w sercu Szczecina

Październik w Szczecinie upłynął pod znakiem wyjątkowego wydarzenia kosmetologicznego – „Give & Get Dermalogica”. To inicjatywa, która pozwala uczestnikom nie tylko podarować sobie profesjonalną pielęgnację, ale również otrzymać coś w zamian. Event został zorganizowany przez Martę Czerkawską-Burgs z Enklawą Institute we współpracy z marką Dermalogica – światowym liderem w dziedzinie profesjonalnej pielęgnacji skóry.

Wydarzenie odbyło się w klubie fitness MyWay, co nadało mu wyjątkowy charakter. Już od wejścia widać było, że to nie jest zwykły pokaz kosmetyków. Elegancka scenografia, subtelne światło i zapachy preparatów tworzyły atmosferę relaksu i inspiracji. Uczestnicy mogli poczuć, że każdy detal został przemyślany – od stref konsultacyjnych po miejsce do ćwiczeń pilates, które stało się prawdziwą oazą dla ciała i umysłu.

Jak zawsze wydarzenia organizowane przez Martę Czerkawską-Burgs łączą w sobie perfekcjonizm, edukację i pasję. – Chcemy, aby nasze eventy nie były tylko pokazem produktów, ale także przestrzenią, w której każdy uczestnik może dowiedzieć się czegoś nowego o pielęgnacji skóry i zdrowiu – podkreśla Marta.

Dodaje też bardziej osobisty wymiar swojej pracy: – Lubię spełniać się nie tylko w gabinecie. Tworzenie eventów, spotkań i przestrzeni pełnych piękna i inspiracji daje mi ogromną radość – wyznaje. – To kolejny sposób, by łączyć ludzi, dzielić się wiedzą i budować świat, w którym elegancja spotyka się z autentycznością.

Podczas wydarzenia wykonano około 200 profesjonalnych konsultacji – trychologicznych, dermatologicznych oraz fotodiagnostyki Observ, która pozwala wnikliwie przyjrzeć się kondycji skóry i zidentyfikować jej potrzeby. Dla uczestniczek przygotowano też aktywności ruchowe – zajęcia pilates, które połączyły relaks z dbałością o sylwetkę. Po wysiłku fizycznym można było przetestować produkty Dermalogica na własnej skórze, odkrywając ich dobroczynne właściwości i moc profesjonalnej pielęgnacji.

„Give & Get Dermalogica” udowodniło, że dbanie o siebie może być doświadczeniem wielowymiarowym – łączyć edukację, relaks, kontakt z ekspertami i przyjemność płynącą z luksusowej pielęgnacji. Uczestniczki wychodziły z wydarzenia nie tylko z nową wiedzą i piękniejszą skórą, ale też z poczuciem, że w świecie pełnym pośpiechu warto znaleźć chwilę dla siebie.

Prestiż  
Listopad 2025