Stoprocent dla kibiców

Jak kibice potrafią identyfikować ze swoim zespołem piłkarskim widzieliśmy przez miniony miesiąc. Ubrani w stroje piłkarskie w barwach narodowych, a ci mniej entuzjastyczni przyodziani przynajmniej w biało- czerwone szaliki, dopingowali polskich piłkarzy we Francji. 

Autor

Jerzy Chwałek

W krajach zachodnich gdzie „biznes” piłkarski rozwinął się szybciej, oferta klubów dla kibiców obu płci i każdego wieku jest bardzo bogata. Zaczyna się od szlafroków potrzebnych po wyjściu z wanny, a kończy na ciepłych zimowych kurtkach i czapkach, na których mniej czy bardziej widoczne są symbole i nazwa klubu.

Szczecińskie przedsięwzięcie

Nie inaczej jest w Pogoni, szczególnie od czasu współpracy z firmą odzieżową Stoprocent. 

– My jesteśmy najbardziej znaną szczecińską marką sportową, a Stoprocent znaną marką w kraju, wywodzącą się ze Szczecina – mówi Iza Wilczewska, specjalista ds. marketingu w Pogoni. –  Było naturalną koleją rzeczy, że musieliśmy się spotkać. Ta współpraca to także promowanie regionu i jego działalności biznesowej. Nad pierwszą kolekcją pracowaliśmy wspólnie przez rok, a na rynku pojawiła się w grudniu – dodaje Wilczewska.

Obecnie w sprzedaży dominuje odzież kolekcji letniej – t-shirty i bluzki damskie oraz koszulki męskie. Panie ubrane w oryginalne bluzki mogą przyciągać wzrok męskiej części kibiców, jeśli nawet sam mecz nie dostarczy spodziewanych wrażeń. Być może nowością w skali wszystkich sklepów polskich klubów piłkarskich są spodnie dżinsowe, zarówno damskie i męskie. Wszystkie wzory z pierwszej kolekcji dostępne są w klubowym Fanshopie na stadionie, firmowym sklepie Stoprocent przy ulicy Krzywoustego, a także w sklepie internetowym tej firmy.

 

Prestiż  
Lipiec 2016