Udane lato Browaru Gryfus
Wakacje 2024 można podsumować jako jeden z najlepszych sezonów w historii działalności Browaru Gryfus. – Te miesiące nie tylko spełniły nasze oczekiwania, ale wręcz je przewyższyły, przynosząc znaczące osiągnięcia i nową energię dla całego zespołu do dalszego rozwoju – zapewnia Krzysztof Pronobis, współwłaściciel firmy.

Dla Browaru Gryfus tegoroczne lato było wyjątkowo pracowite. – Z dumą możemy powiedzieć, że podwoiliśmy naszą produkcję, co było odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na nasze piwa. Udało nam się również nawiązać nowe relacje handlowe, które pozwolą nam poszerzyć zasięg marki i dotrzeć do jeszcze większej liczby klientów w kraju. Istotnym wydarzeniem był dla nas majowy udział na targach FoodExpo w Warszawie, gdzie nasze piwa spotkały się z bardzo pozytywnym odbiorem zarówno ze strony konsumentów, jak i branży – mówi Krzysztof Pronobis.
Browar Gryfus aktywnie uczestniczył w około 20 imprezach, w tym na licznych festiwalach branżowych i imprezach plenerowych, gdzie jego wyroby spotkały się z ogromnym zainteresowaniem. Szczególną popularnością wśród klientów cieszyły się piwa bezalkoholowe „Rusałka” i „Rusałka Fruit”. Ich orzeźwiający smak i niska zawartość alkoholu idealnie wpisywały się w letni klimat, co uczyniło je bestsellerami tego sezonu.
– Nie można zapomnieć o naszych nowościach. Latem na rynek wprowadziliśmy trzy nowe piwa z serii Ahoj Sour Fruit Ale, które spotkały się z entuzjastycznym przyjęciem. Te produkty nie tylko wzbogaciły naszą ofertę, ale także pokazały, że Browar Gryfus nie boi się eksperymentować i wprowadzać na rynek nowych, niebanalnych smaków – mówi Krzysztof Pronobis.
Ostatnie miesiące 2024 roku zapowiadają się dla Browaru Gryfus równie emocjonująco. – Już teraz możemy zdradzić, że planujemy zaskoczyć klientów wyjątkowymi premierami. Na szczególną uwagę zasługuje seria piw leżakowanych w beczkach po burbonie, która zadebiutuje jeszcze przed końcem roku. To propozycja dla koneserów, którzy cenią sobie głębokie, złożone smaki i unikalne doznania. Jesień i zima to dla nas również czas intensywnych działań promocyjnych. W najbliższych tygodniach będziemy obecni na kilku ważnych wydarzeniach, takich jak szczeciński Oktoberfest, Warszawski Festiwal Piwa oraz Poznańskie Targi Piwa. Każda z tych imprez to dla nas okazja do spotkania z fanami piw rzemieślniczych i zaprezentowania im naszych najnowszych produktów – dodaje współwłaściciel Browaru Gryfus.