Ministerstwo prezentuje pielęgnację na nowym poziomie
Dobra pielęgnacja to podstawa. Wiedzą o tym w Ministerstwie (wcześniej Ministerstwo Dobrego Mydła), które od ponad już dekady dba o te podstawy, czyli o to, co najważniejsze: o skórę, jej potrzeby i dobre nawyki.

– Nasza przygoda z kosmetykami naturalnymi zaczęła się właśnie od tradycyjnej, rzemieślniczej kostki mydła – mówi Urszula Ośmiałowska, jedna z założycielek Ministerstwa. – To mydło jako pierwsze sprzedawałyśmy w naszym sklepiku online. Stopniowo w ofercie pojawiały się kolejne produkty, takie jak peeling do ciała, kule kąpielowe czy oleje do ciała. Dziś Ministerstwo to ponad 60 produktów o złożonych i bogatych recepturach, ale też marka, która nie zwalnia tempa i podejmuje nowe wyzwania.
To historia dwóch sióstr, które marzyły o mydle i własnym biznesie. Marka, znana z dopracowanych receptur i wysokiej jakości składników, 4 sierpnia zrobiła krok w nowym kierunku – na rynek trafił ich pierwszy produkt z pogranicza pielęgnacji i makijażu: CareUp.
